Sunday, May 31, 2009

Bertemu Tidak Jemu Berpisah Tidak Gelisah...





Bismillahirrahmanirrahim...



Dua tiga menjak ni hati saya merasakan sedikit tidak tenang dan gelisah.Tidak lelap mata dan mimpi ngeri saya dibuatnya.Macam-macam difikirkan.Rasa seperti ada ancaman bukan untuk diri saya tetapi untuk kawan-kawan,terutamanya yang saya telah lama saya kenali.Tidak perlu saya nyatakan apa ancamannya di sini.Saya cuma berharap kawan-kawan saya semua berada dalam keadaan sentiasa selamat daripada apa jua ancaman,fitnah dan kerosakan.Uhibbukum jiddan~



Ya ALLAH..
KepadaMU kumemohon..
Sesungguhnya sayangku kepada mereka keranaMU ya ALLAH..
Bertemu aku dengan mereka keranaMU ya ALLAH..
Dan berpisah aku dengan mereka keranaMU juga ya ALLAH..





اللهم إني أعوذ بك من الهم و الحزن, و أعوذ بك من العجز و الكسل, وأعوذ بك من الجبن و البخل, وأعوذ بك من غلبة الدين و قهر الرجال





"Ya Allah aku berlindung kepada-Mu dari kebingungan dan keduka-citaan, aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas, aku berlindung kepada-Mu dari sifat penakut dan bakhil, aku berlindung kepada-Mu dari beban hutang penindasan orang-orang."
























Semoga kita semua sentiasa selamat dan diberkatiNYA...
Istajib do'aana ya ALLAH...
Amin~

(n_n)v

No comments: