Sunday, February 15, 2009

before going back to battlefield




Bismillahirrahmanirrahim...


Segala puji bagi ALLAH..
Yang masih mengizinkan..
Diriku hidup..
Hingga malam ini..

Malam terakhir di rumah sblm pulang..
Hati pilu..
Aaaargh..
Malasnye nak blk..

Apa pun kene packing dlu..
Byk gak barang org kirim wat blk sana..
Haikal la byk skli..
Mentang2 la tempat dia Najib y jaga..
Suka hti dia je kirim byk barang..
Mcam2 dia kirim..keropok lekor,telur penyu,asam jawa..
Susu manis ade org krimkan gak..
Perfume..mcam2 lah..

Tak kusangka akhirnya bag aku overload gak..
Pandai2 lah adjust..
Nasib baek tak balik sorg2 nanti..
Apa2 pon mlm ni aku kena mkn sebyk y mungkin sblm blk..
Akan ku rindu mskan paling enak di dunia..
Mskan ibuku..tak..aku panggil Ma

Oh Ma..
Tak sanggup rasanya meninggalkan drimu..
Tapi apa kan daya..
Perjuanganku belum slesai..
Jihad mesti diteruskan..
Jangan diucap selamat tinggal..
Ucapkanlah jumpa lagi..
Kalau tak sempat di dunia..
Insyaallah di syurga nanti..







p/s:sayang Abah juga...












"Kini kau bersayap pergilah terbang"
















Ya..
Akan ku terbang...
Walau apa pun...
Doakanlah aku...
Agar driku tidak tumbang...

Ya ALLAH...
Kentalkanlah imanku...
Amin...


3 comments:

BaLQis said...

alaa..sdhnye..huhuhu
rileks ye jr ku....
pengorbanan tu perlu~

3rdmarch said...

yup...

haikal ambri said...

hahahha...weh..mcm beli jer seme brg aku kirim tu..ader kopok dgn asam jawa jer..